Delay - Reisverslag uit Kranenburg, Duitsland van Jos Egberts - WaarBenJij.nu Delay - Reisverslag uit Kranenburg, Duitsland van Jos Egberts - WaarBenJij.nu

Delay

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

22 Oktober 2016 | Duitsland, Kranenburg

Het begin zit tegen, want ons vliegtuig die gepland was om 15.20 uur de lucht in te gaan heeft een vertraging opgelopen. We hopen nu om 20.30 uur de lucht in te kunnen. Inmiddels alle winkels op Schiphol al een paar keer gezien. Ook alle luchtjes in de luchtjeswinkel zijn uitgeprobeerd. Meevaller is dan weer dat we zo op kosten van de luchtvaartmaatschappij voor 30,-- euris nog een mooie maaltijd mogen nuttigen. To later.

• 22 Oktober 2016 - 19:50

Karin:

Ha Jos en Margeret jeetje niet leuk die vertraging maar ach al het leuke moet nog komen. Hele fijne reis en lees jullie verhalen wel. Leuk! Kus van ons

• 22 Oktober 2016 - 20:41

Wim En Liza:

Inderdaad minder leuk, maar ... alle begin is moeilijk, dus deze ook maar. Succes met de vlucht

• 22 Oktober 2016 - 22:21

Arjen & Roos:

Have A safe trip ! Xx Arjen & Roos

• 23 Oktober 2016 - 18:38

Karin:

Ha Jos en Margeret hoop dat jullie inmiddels goed zijn aangekomen! Veel plezier kus Rob en Karin

Tags: Amsterdam