Welcome to Paradise - Reisverslag uit Kranenburg, Duitsland van Jos Egberts - WaarBenJij.nu Welcome to Paradise - Reisverslag uit Kranenburg, Duitsland van Jos Egberts - WaarBenJij.nu

Welcome to Paradise

Door: Margaret

Blijf op de hoogte en volg Jos

06 November 2016 | Duitsland, Kranenburg

De eerste 2 weken zitten erop. Momenteel zitten we op een camping in South West Rocks met uitzicht op zee.
Dubai was indrukwekkend, we hadden maar 1 dag( zonder slaap door 5 uur vertraging op Schiphol).Hebben zowel het oude als het nieuwe Dubai gezien.
Na een paar uurtjes slaap naar Het schitterende Dubai Airport voor de bijna 14 uur lange reis naar Brisbane.Mijn nicht Tina en haar man stonden ons daar om 7.15 op te wachten. Ze hebben ons de hele dag bezig gehouden met allerlei bezienswaardigheden zodat we niet de kans hebben gekregen last te hebben van jetlag.
Na een paar dagen Gold Coast zijn we met z'n vieren naar Cairns gevlogen. Ze hadden een unit gehuurd in Port Douglas. Wat een beleving, voor het eerst in ons leven in de tropen. Een adembenemende dagtocht per supersnelle catamaran naar de Agincourt Reef waar we hebben gesnorkeld.
De volgende dagen naar Daintree rain forest en de Mossman Gorge. Crocodillen boot tochten gemaakt maar helaas lieten die zich maar mondjesmaat zien. Op de laatste dag naar Cairns waar we in een echte Australische pub naar de Melbourne Cup (the horse race that stops the nation) hebben gekeken en uiteraard ook gewed hebben, niets gewonnen.
Terug naar de Gold Coast voor een re-group. Afscheidsdiner bij de Yacht Club in Southport, een fantastische tijd met elkaar gehad. John en Tina hebben de de eerste 3 weken van onze reis tot in de perfectie voorbereid.
Op donderdag de camper in Brisbane opgehaald. Jos voelt zich "King of the road"( 7.2 lang,2.2 breed,zeer luxe, alles erop en eraan) Het grote avontuur is begonnen. De 1e stop in Woolgoolga, ook een prachtige plek aan het strand. We genieten
van het heerlijke weer, de enorm vriendelijke Australiers en de prachtige tocht. Morgen door naar Sydney waar we ook 2 dagen blijven.

Will keep you all posted, bye for now

• 06 November 2016 - 10:00

Mattie:

"You stake me the eyes out" met zo'n fantastische reisbeschrijving.
    Wij moeten het hier doen met een herfstige grauwe lucht en regen. Natuurlijk hebben wij ook krokodilletjes hier, alleen anders vertaald.
    Bij jullie leven ze in Down Under. Bij ons in Kikkerland.

Heerlijk om te lezen dat John en Tina zoveel voorbereid hadden.
    Waar vind je zulke reisleiders nog?

En nu camperend naar je roots. Ben zó benieuwd of je nog veel gaat herkennen. Ja Jos, inderdaad King of the Road. Wat een heerlijk vrij gevoel hè!

We kijken uit naar de volgende (foto-)update.

Geniet van de reis, de omgeving en elkaar.

Liefs,

Mattie

• 06 November 2016 - 17:19

Frank Egberts :

Hebben het reisverslag Internet pagina gevonden en kunnen zo jullie belevenissen volgen.
    Groetjes van Frank en Oma Tonia

• 06 November 2016 - 22:58

Ingrid En Jos:

Hi travelers!
    We hebben jullie site gevonden. Leuk! Kunnen we gezellig meegenieten van jullie trip. Gaaf he Jos, met zo'n Wohnmobil toeren? Geniet van elke meter en de prachtige route naar Sydney. We volgen jullie met plezier. Enjoy! :-)

Liefs, Ingrid en Jos

• 07 November 2016 - 12:44

Jeroen:

Hallo Pa & Mar,
    Geweldig om te zien dat jullie deze tour maken en genieten van de prachtige omgeving. Vette campers zijn jullie. Hier is het donker en vol herfst dus geniet van het mooie weer .Ik ben momenteel begonnen met sparen om dezelfde reis te gaan maken en heb al 5 euro in de pot. Have a save trip and enjoy live !!.

Dikke zoen,
    Jeroen

• 07 November 2016 - 14:22

Laurens:

Hi Mam en Jos, klinkt er goed allemaal! Leuk om jullie ervaringen zo te volgen.
    Kijk uit naar de volgende!

X

• 07 November 2016 - 14:35

Jen & Marjan:

Blog en mails. We genieten mee !
    Blijf mooie plaatjes (en praatjes) maken, please !