Weer naar huis - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jos Egberts - WaarBenJij.nu Weer naar huis - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jos Egberts - WaarBenJij.nu

Weer naar huis

Door: Margaret

Blijf op de hoogte en volg Jos

01 December 2016 | Australië, Melbourne

Dear All,

Het is 22.15 en zit op het vliegveld in Melbourne te wachten op onze zeer lange vlucht ( 24 uur!)
Ik had een paar dagen niet ingevuld dus nu besluiten waar we heen wilden. Het laatste gedeelte van de Great Ocean Road n.l. The Twelve Apostles hadden we nog niet gezien dus besloten we richting Port Fairy te gaan. Prachtige route en wederom geluk met het weer, niet zo warm maar wel heel zonnig. Na 2 dagen in Port Fairy- a lovely " old world " town - door naar Halls Gap in the Grampians. Je wordt voortdurend verrast door de verscheidenheid in het landschap. Nu gingen we weer de bergen in. Halls Gap is een leuk klein dorp hoog in the Grampians. Ons verblijf een huis midden in the bush met gold crested cockatoos op het dek. Mackenzie Falls bezocht en uiteraard ook alle prachtige uitzicht punten.
Op zondag naar familie van Jos. Mark en Maria wonen boven Melbourne in een prachtig natuurgebied. Een zeer warm welkom. Op dinsdag was zelfs de hele familie( 24 personen) uitgenodigd voor een barbeque. Healesville Sanctuary, the Yarra Valley, heel veel gezien de afgelopen dagen. Vanmiddag als afscheid uitgebreid gelunched op een wijn landgoed en met pijn in ons hart afscheid genomen van hen en nu ook Australie, but we wiil be back! Boarding time.

• 01 December 2016 - 12:43

Jeroen:

Safe trip home !!! Benieuwd naar de mooie verhalen love jullie.

• 01 December 2016 - 12:57

Brigitte Keijser:

Lieve Jos en Mar,
    Wat hebben jullie een spectaculaire reis gemaakt. Wat een landschap, wat een ruimte!! Ik zou mijn kinderen teveel missen en jullie natuurlijk ook, anders denk ik dat we zo zouden besluiten daar te gaan wonen. Heel goede reis, jullie zitten al in de lucht denk ik en welkom thuis. Dat zal even tegenvallen qua licht, ruimte en kleur, maar zal ook weer wennen. En.... de onvergetelijke herinneringen blijven.
    Liefs, Brigitte en Paul

• 01 December 2016 - 15:47

Leo:

Net nou het leuk begon te worden is het alweer afgelopen.....

Goede reis. Kleed je maar warm aan.

Leo

• 01 December 2016 - 18:12

Mieke:

Lieve Margaret en Los,
    Wens jullie een hele goede en veilige terugreis naar Nederland,hoop dat een dikke jas straks bij de hand hebt? Hier hele andere temperatuur,hoop jullie gauw weer te zien,nadat jullie eerst zijn bijgekomen van jullie enerverende reis!Liefs Mieke en Kids

• 01 December 2016 - 18:16

Mieke: